En hel dag

Godkväll världen !
Hur har min dag sett ut undrar ni nog ??


Jo det är så här, att Elin har kommit hit i morse sedan väntade vi in Carro som har kommit hem i dag och Maria, vi knatade till af och lämnade in lite papper, och efter det gick vi till Häst och hundliv, kan säga att vi var där i en timma, men jag fick mycket bra info ;)
Sen knatade vi ned på Team för att pröva nya nike byxora och nu blir jag 600kr fattigare !
Efter det blev det hem och ta hand om hundarna..

Och jag har även " medans Maria var på bolaget " provat alla nya sko modeller på Eurosko och jag hittade ju självklart några skor som jag vill ha. Men ska faktisk hålla mig tänker inte köpa ett par skor i denna månad, utan kommer att kompensera i stället och köpa tre par nästa :) hihi

Sen har Vi ( Sanna ) klippt Carro efter mitt önskemål och jävligt snygg blev kvinnan, och lite ljusare också för hon stoppade i en blondering så Carro har blivit riktigt tjusig nu lagomt tills hon har kommit hem :)

Ensam mamma söker känner jag mig som, har ingenting att göra för tillfället ska nog gå över till svärmor och jyra lite med Maria och sen hem och sussa kudden !

I morgon då får jag förhoppningsvis ett glatt besked gud vad jag längtar

Förresten helg i morgon riktigt skönt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0