Start på ny vecka

Nu har jag varit vaken i snart 7 timmar, lite ovant för mig för jag brukar sova till minst klockan tio..
Men inte i dag, för i morse hade jag körlektion och den gick riktigt bra ! Efter det for jag och tränade Bröst & Biceps, och efter detta blev min tid på af inställd så i stället for jag med Maria och Carro och släppte hundarna. Dom var riktigt duktiga och fick busa ordentligt..

Tyvärr blir det inte att hämta hem gubben idag utan får hämta han i morgon kväll i stället, fast tror faktiskt att jag klarar mig en dag ! Så i stället blir det att fara till Happis och shoppa en massa hundsaker som jag behöver tills gubben kommer hem ! :)

Men ska ta mig ett vatten glas nu har börjat få huvudvärk 

Trevlig vecka på er alla ♥ Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0