52 album

Jag har 52 st fotoalbum på Facebook, och 527 bilder på mig !
Nu orkar jag inte banta ned detta nå mera, har ju tagit bort över 400 bilder.
Och balen och studenten gick jag inte ens igenom för då hade detta tagit en dag till,
synd bara att alla mina student och bal bilder är på den andra datorn med alla sommar bilder,
Men det är bara tre veckor kvar så får jag flytta över dom och gud vad jag längtar.. :)

Förresten ska jag nog inte ta bort min FB har haft den för länge, men har däremot tagit bort mina två andra bloggar som jag aldrig skriver i samt min lunar som ni ser, och nu ska bilddagboken bort sorry elin ;)

Vilken kväll alltså ! = rensning på högnivå


Bal 2009 Jag Lisa Elin Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0