Dålig uppdatering

Har det varit från mig dom senaste dagarna, jag har haft så mycket att göra att jag inte har haft tid att uppdatera !
Så nu elva på kvällen tänkte jag skriva lite gran i alla fall :)

Jag har precis suttit och pratat med världens sötaste carro i telefon i 1,40minuter nog för att jag har skött pratandet och hon har ummat som svar.. Alltså så som det ska vara, efter våra snart fyra hela år tillsammans så har hon insett hur detta fungerar och finner sig bra i det, JAG vet jag är en pratkvar och det är svårt att få en syl i vädret när man är med mig ;D Hihi

Sittandes med min andra te kopp för kvällen känner jag faktiskt hur mycket jag saknar min pojkvän idag, tur att jag ska till han på söndag och nästa vecka kommer han hem igen :) Jag är lycklig !

I dag har jag varit och jyrat på med Maria och Maria och sedan med Sanna också, har varit riktigt trevligt..
Åt förövrig lunch på sibylla, första gången för mig och det var ingen höjdare så aldrig mer utemat från sibylla i kalix !

Well har inte mycket mer att säga om min dag PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0