I dag är det min dag ;)

Todillo i dag fyller jag år =) Hela nitton vilken grej

Och vad har jag gjort denna dagen då ?

Vaknat när micke ringde 09.00
Somnade om till klockan 10.45
Fixade klart tårtorna
Pappa ringde på dörren 11.10

Fika med pappa och jaana och syrran, och present öppning fick jätte coola iskuber längtar tills i sommar på balkongen och dessa coola iskuber..
Sedan lunch på stan med mamma och mormor
Sen fika med mamma, mormor och elin, 
sen fika med maria och mats,
sen umgås med elin och mamma
och sen kurt och anton på fika.
sen middag med elin

och nu är jag själv :) Och nu blir det en lugn kväll med film titt samt en bok att läsa kanske ?
Är ännu förkyld så har säkert smittat alla som har varit här ;)

PUSS !

Ps har faktiskt inte fotat någonting idag :/ Sorg i hjärtat..
Men det har väl med åldern att göra, fan jag får lite ångest, inte en bild på folket som har varit här.. :'(
Ajja inget att göra åt får väl bränna av 100 bilder nu då !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0