Jag sparkade min hund i min bil för det är sånt jag gör

- Alla dessa facebook saker som man ska göra, att dom aldrig tar slut,
Är detta de nya sättet att dejta ? Skriva ut kluriga meddelanden som får folk att fatta intresse för en ?

- Ja hur träffades ni då ?
- Nej vet du Anne-Lie skrev vilken färg hon hade på underkläderena ( som jag har fått veta i efterhand ) Och då blev jag så intresserad av vad denna färg betöd så jag kunde inte hålla mig från att kommentera !

Detta var då bara ett exempel !

Jag vet inte riktigt kul kan det väl vara men bara för att killarna och respektive tjejerna inte ska få veta vad man håller på med, bara för att man skall visa lite mystik om sig själv. Känns bara som en total flopp tycker jag.
Och sen när man inte fattar poängen utan att folk gör helt olik saker om olika meddelanden är ju också lite roligt.

Well får väl se vad nästa sak som kommer upp på facebook är..

Förreseten

Jag är född i Januari
Den åttonde
Jag är född år 1991
Och min tröja är svart ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0