Livet har precis börjat

I går var det min nittonde födelsedag, alltså har jag funnits i nitton hela år ! Detta är min livstid :)
Men jag har många många underbara år kvar, Jag förstår inte vart ångesten att bli gammal kommer i från egentligen ? Visst jag gick och sa på skämt nu är jag grå hårig och med hängbröst ;) Endast för att jag vet att min pojkvän älskar mig oavsett om jag har hängbröst grått hår och celluliter över hela röven och låren ! :)
För jag vet att jag duger precis som jag är !

Men vart får alla denna åldernoja i från? Livet har ju precis börjat för oss, när man väl är nittio år och börjar känna att livet är slut, då kan jag ha sympati och förstå er, men nu nitton det är ju ingen grej jag är ju i den bästa perioden i mitt liv på väg att bli / komma in i vuxen världen :)
Och här står jag med öppna armar och tar emot allting, för tro det eller ej men jag vill faktiskt åldras som man gör ett år i taget och se alla förändringar som kommer att komma, men just nu vill jag bara vara nitton fräsch och med all den energin som jag har, för det jag gör  kommer jag få leva på och minnas resten av mitt liv både dom bra och dåliga stunderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0