Mitt år 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mig, åkte till Thailand, tog studenten

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Alla tror jag bestämt hade ca 28 st.. Haha skrev en lista med saker som jag ville göra och ändra på så löften kan man inte riktigt kalla det heller.. I stället del mål.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Thailand & Turkiet Finland ett x antal gånger
Samt mellan landning hem från Thailand i förenade arabemiraten " tror jag det var "

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?

Ett körkort & en grön beetle annars är allt på topp

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 
Minns alla dagar som har passerat

8. Vad var din största framgång 2009?

I sängen ?? Nej ärligt att stå på egna ben och flytta hemifrån

9. Största misstaget?
Ångrar aldrig någonting jag har gjort

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Är alltid förkyld, annars har jag klarat mig rätt bra,
skador med träningen får man allt räkna med.

11. Bästa köpet?
Måste ta och säga alla mina skor

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & Skor, alkohol ( utekvällar )
Samt hyra & Mat


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Finns massor med saker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Forever angel utan tvekan

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!!

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Planerat, sparat, skrattat, fotat


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Latat mig


18. Hur tillbringar du julen?
Med familj och vänner

19. Blev du kär i år?
Det blev jag

20. Favoritprogram på TV?
Samma vanliga, Gossip girl, One tree hill, 90210

21. Bästa boken du läste i år?
Att älska som en porrstjärna

22. Största musikaliska upptäckten?
Suger ännu på guitar hero

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Alla mina vänner i min närhet, vi var ett stort gäng


25. Något du önskade dig men inte fick?
Nej förväntar mig inte att få saker..

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Fika hemma hos min mamma, och sedan gick jag och tjejerna ut på B4 och drack drinkar tills dom stängde,
sen blev det efterfest med tårta hemma hos mig, underbar kväll !!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det väl alltid, men kan inte komma på någonting speciellt, man kan ju inte bestäma vad som ska hända..

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
80% Svart, klänningar toppar leggings.
Leggings hur mycket som helst, och underbara skor

29. Vad fick dig att må bra?

Alla mina nära och kära, jag själv och min förmåga att klara av allting jag vill.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude law ofc

31. Vem saknade du?
Olika av och till

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har inte träffat några nya nära vänner, men Mikael är ju verkligen den bästa i år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0