Mixed DJ

Jag och Micke är musik freaks, vi båda två har massor med cd skivor som jag nu under dagen har suttit och strukturerat upp, för mickes skivor var det  50%  utan namn så då har jag suttit och döpt dom till någonting passande.. Jag älskar det här med musik och har en massa låtar på datorn samt på cd skivor !
Det kan helt enkelt aldrig bli för mycket..

Jag har även bränt ut lite ny musik, och i morgon tänkte jag fortsätta göra några mp3 skivor samt bränna ut nyaste absolut music :)



Jag måste köpa mig ett nytt cd-fodral " mitt är det lilla " för i alla facken är det minst två-fyra skivor,
och detta repar dom något mycke.. Plus att Mickes fodral är fullt, och jag skulle inta kunna låta mina
skivor dela plats med hans ;) NEJ man ska skilja på mitt och ditt ! HIHI Eller egentligen är det så att
jag inte vill att mina skivor ska försvinna därför får dom vara i ett skilt fodral !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0