Smoothie


Jag sitter och dricker Hallon / Jordgubbs / vanilj yoghurt smoothie ! Riktigt gott.
Har precis varit på af för att träffa min Jobb coach, hade inga förväntningar på detta, men hade ändå
en nöjd känsla i kroppen när jag gick därifrån :')
Om ynka en vecka ( och två dagar ) är Micke hemma, tiden bara rusar iväg. & Jag kan säga att jag kommer att
bli rynkig på köpet, alla dessa tankar och dess motgång gör mig tokig i bland ! Men det är väl det som kallas livet

Iallafall så ska vi inte flytta nej vi blir kvar i ettan i några månader till och sen får vi se vart vi tänker ta vägen,
boedne i thailand hade aldrig suttit fel, drömma får jag faktiskt göra :) Men tiden visar väl detta också !

Nu sex and the city maraton sen middag Våfflor och efter det gym ben mage och axlar 1,5h pass kommer det bli, lovley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0