Vi sitter vid datorn och skriver

Jag och Silver, eller okey nu har Silver hoppat ned från mitt knä.
Idag går jag delad tur så har ingen stress alls att titta på klockan för att se om jag börjar snart eller inte, det jag måste hålla koll på är väl om vi har tvätt tid klockan två eller klockan sex, ska kolla när jag orkar !

I helgen ( fredag ) blev det alkohol dryck samt åkande runt i kommunen, kvällen slutade tidigt och jag vaknade något pigg på lördagen, redan vid klockan halv tio..
På lördag frågade Maria och vill ville komma med till Happis, efter hund affärerna så insåg vid att det är marknad både i Överkalix och Övertorneå så vi tog bilen till ÖTÅ, detta slutade med tre stycken nya tshirt en åt micke och två åt mig, och även lite godis mumsmums och thaimat, kan säga att thaimaten var så förbannat god !

På kvällen blev det grillat till middag och sen prommis med Maja och Silver, båda två gick riktigt bra med varandra och Silver skulle ju självklart styla och visa hur stor och duktig han är ;) Lillskiten

Igår arbetade jag 10 timmar drygt, blev väl 9,45min jag kan säga att det ringde på för fulla muggar på jobbet och det fortsätter i samma anda idag också ! Ikväll jobbar jag till klockan åtta, och börjar igen just innan fem..

Nej men ska ta mig något att äta och se om silver vill duscha kanske :)

// Anne-Lie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0