Babysitter

Nog var jag orolig kan jag säga.
Jag fick en liten släng av attack att syrran inte skulle somna när jag skulle natta henne, så på jobbet fick jag lite panik.

Men nog gick det vällning vatten napp och sedan så klart böcker om bilar så somnade hon galant !
Nog för att hon vaknade när jag och Micke gick och la oss Silver förde ett j-vla liv så Micke fick sova på soffan med Silver.

Uppstigning klockan 07.00 med film och välling och Silver och Meya gick bra ihop, förvåning för mig eftersom att dom brukar vara fiender..

Men har gått jätte bra och vi har haft det jätte kul ihop !


Frukost tilsammans

Snygg syrran

Micke och Meya spelar spel på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0