Freeeeeedag

Yes äntligen fredag + ledig lördag söndag.
Nu är det endast 2h kvar tills jag tar helg, och jag har chatten fram till dess !

Kvällens plan är ingenting en så länge, jag och m har inte planerat så mycket så vi tänker väl ta det lungt ?
I morgon får vi se om det blir någon middags bjudning, kanske åker och våldgästar Johan och Maria ;)
Badar badtunna m.m

Jag är sugen på att åka och hälsa på min farmor är alldeles för länge sedan jag träffade henne, får se om det då blir en sväng till morjärv i morgon. Har för mig att pappa jobbade kväll ? annars kanske han är sugen på att följa med :)

Snart åker vi, eller ja det känns så jag går varje dag och säger att det är den sista november, inte alls för att det är så, men jag kan ju alltid hoppas ;)
Men månaderna brukar rusa förbi, så det kommer gå fort.

Renovering av sista rummet ligger på hyllan fram tills vi åker. Tror ändå att jag inte kommer kunna hålla mig att börja köpa tapeter och planera allting in i minsta detalj.

Livet leker ! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0