Godmorgon

Nyvaken utvilad och ändå rätt så trött, detta märks mest av mitt dåliga humör mot Micke. Men han får skylla sig själv eftersom  att han har försökt ivrigt få upp mig ur sängen i 1½ h. Som ni förstår gick det inte nå vidare bra :)

6dagar förstår ni bara sex dagar innan vi åker till varma sköna Thailand, flera plus grader, drinkar, sol, bad, shopping och underbar mat !
Åh vad jag längtar !!

Idag står packning på schemat, har  ingen annan ledig dag innan vi åker, sedan vill Danne ha med oss till Luleå, fast jag vill nog till Happis ?
Jag har fått så mycket mer i lön en vad jag förväntade mig så tänkte passa på att köpa lite nytt ;)

Nu har jag fått frullen serverad " som varje dag " så dags att dra sig.


Puss och goo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0