Sa was dee torn chao

-13.4 ute solen lyser, jag kan tänka mig att det är en frisk och hälig dag !
Ni vet när man går ut och andas in den kyliga luften och hela strupen känns is-kall, denna känsla är någonting jag gillar skarpt !

Jag börjar jobba på ca en timme och ska väl ta tag i att sminka mig m.m Har inga planer på vad jag ska ha på mig idag, ingenting hade varit rätt så nice ;)
Jag funderar på att ta med mig bok till jobbet, jag kan bara inte lägga ifrån mig den satt och läste igår när vi åt middag - i köksbordet - och sedan fick micke be mig sluta !


Föresten, det är först i veckan jag insåg att författaren bakom mina favvo filmer + böcker ( lär det ju bli ) är en kvinna ! HAHAH seg jag är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0