Arg 2dagar

I går hade jag ett yx-skaft som parkerade framför garage dörren så jag blev försenad till jobbet.

Idag fick jag vet att jag ska ha jobbat hel tid denna vecka utan att själv har fått veta det, ja vad är det för stil ??
Känns ju lite små konstigt att jag inte vet om att mina halv pass skulle varit hel pass, när jag själv vet att jag endast har fått halv pass denna vecka..

Idag var jag inte på jobbet, mådde inge vidare i morse, så jag ska jobba 7.5h i morgon i stället ett B-pass ( 09.00-17.15)
Sedan tar jag helg, blir ingen jobb denna helg fast dom vill ha mig att jobba, för jag tänker vara ledig !
Köpa tapeter golv och börja göra klart här :)

Nu måste jag ta mig till Coop och köpa 2st hårfärger ( ska visa sedan vad  jag andvänder för färg )
Och sen måste jag boka tid för silver hos doktorn, och ringa min tant på AF !

Ja nu var det mest bara jobb prat !

HEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0