Ny start på veckan

Hello världen !

För att få skryta lite så har jag vaknat klockn 09.30 Och jag drog mig endast 30min i sängen innan jag steg upp.
Jag fick ett samtal där i mellan också.

Börjaden dagen med att gå på piss och bajs kort prommis med Mr Silver och sedan käkade vi frulle okey jag åt frulle.

Så hit tills idag har jag endast gjort det jag har känt för, ätit ostbågar sett på film och ja sedan gick till försäkringskassan, dom verkar tro att jag är en brotsling som har varit sjuk från jobbet. Och måste verkligen veta varför jag inte har sjukanmält mig dit, Men helllo är det inte till mitt jobb jag ska sjukanmäla mig ?!

Ja i alla fall, klockan är nu tre och för mig känns det som kväll ( har varit vaken nog länge nu )
Snyggingen ligger här i soffan och sover & Jag lyssnar på en helt underbar låt !
Jag tror att det blir att måla lite element, Micke vill att jag ska riva ynka 35cm tapet för hand utan maskinen, och jag stor vägrar  ! Så tänkte kompensera upp det med att måla elementen och göra någon fint sen ;) hahha

I går var det rivar dag, vi rev hela extra rummet så i kväll ska vi riva ut den ligga garderoben på 1meter och sedan blir det takmålning och i morgon börjar vi måla tre väggar och sedan på Onsdag tapetserar vi..
Shit vi kommer vara klara innan helgen, då behövs bara våran nya garderober och jag kommer vara överlycklig..

Förövrigt har jag världens med ideer för extra rummet, igår skissade jag en bokhylla som Micke får fixa, tror faktsikt inte att han tyckte min skiss och mätninge var så sämst !

Byggare nästa ?!

Ja men nu jävlar fick ni allt läsa en hel del : )


Skönheten på 2.2kg


Jag tror den här killen gillar mig ;)



Jag kanske blir så här glad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0