Hej världen

Lägs rapport onda knän ! Haha
Lite seg haha !
Hungrig hela tiden , haha !

Men kul hade jag :)

Just nu målar Micke listerna till hallen och jag sitter och tar det lungt, skall bege mig till tvätt stugan strax för att hänga upp all tvätt, jag kan inte förstå hur vi kan få så mycket tvätt på en & en halv vecka, jag menar tre fulla maskiner ?! WHAT ?

Jag försöker klura ut dagens middag, maria och johan pratade om att bjuda oss på middag men tror att vi kanske ska ta det en annan dag ? Men inget är bestämt ännu.

Ikväll blir det utgång i vanlig ordning, pre party hos oss, lär bli en hel del roliga människor under vårat tak :)

Nej men nu ska jag bege mig til tvätten och sedan kanske ta min välbehövliga dusch, och ja plåstra om mina ben

Heys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0