Hej världen

Så här mitt i veckan är det redan :)
Jag har bara orkat slänga in ett mms här och där..

Som ni ser nedan håller vi på att riva tapeter i sov rummet, men för idag känner jag mig färdig, har inte rivit speciellt mycket men det är så fruktansvärt tråkigt = terapi arbete !!

Jag har precis varit och solat en sväng är bara mer än en månad sedan jag sist fick sol på hela kroppen, skönt kan jag säga, har känt mig lite väl blek den senaste tiden.

Och min förkylning är på väg tillbaka igen, blev frisk förra veckan efter att ha varit sjuk i tre veckor, och imorse blev  jag snorig igen ! JIPPI

Nu har jag hittat ett nytt intressant ställe att åka till , Gambia fast fick så klart just veta av min kära far att det är rätt smittat med hepatit ? Kul att åka då - Nej inte speciellt !
Så thailand kanske ändå ?

Jag hade tänkt åka på två resor 2veckor  i december
2 veckor i Mars

Gärna till olika ställen kom gärna med förslag på bra ställen där det skall vara ruskigt varmt ; )

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0