Att kompromissa eller inte ? Jag är en ego...

resize_image_856 (MMS)

Att kompromissa eller inte ? Jag är en ego liten tjej som alltid och nu menar jag alltid får min vilja igenom.. Idag har vi varit på stranden, egentligen gillar jag stranden solen vattnet ljudet av vågorna alla nakna kroppar på ett och samma ställe. Mindre kuk el kul är det om man har linsern och dom torkar i saltet är akut kissnödig och alla peddo gubbar som gillar svenska flicka i string och bara bröst ;) Idag på stranden trotsade jag en våg som kom emot mig jag stod på 10cm djup och vågen var över mitt huvud gissa vem som halkade ? Fick sand i underlivet låg under vattnet och fick blött hår ? Inga namn nämnda jag har svinto till hår då det är blött kan jag lova. Ja mamma bli inte orolig jag ska ha mitt på det torra du ska ännu få känna dig gammal och bli mormor:) ikväll ska vi äta kina mat gissa vem som bestämmer ? Eller kompromissade vi ? Imorgon får ni veta om den kommande utflykten. Puss så länge


Kommentarer
Postat av: mamsen

svårt att kompromissa ibland, men man kan inte alltid få sin vilja igenom...det är bra att ha en stark vilja för sina visioner....Ego:) ME MYSELF...

Hmmm undra varför den tatton??

Kram mamsen :)

2011-08-13 @ 21:11:13
Postat av: mor-mor

Ja de är ju tur att du inte badar så vågorna skljer bort mor-mors <3

Ha de gott :)

2011-08-13 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0