Palten v17+3


Palten flyger

Palten på ultraljud

Palten och jag ( akta sexig dubbelhaka ) Nej kvinnan har ej tre armar utan dom var två stycken på UL.
Ja allt gick bra och allt såg bra ut, Palten vände sig hela tiden så dom hade svårt att hinna med och mäta osv.
Vi kunde inte se könet på palten eftersom att han/hon låg " dåligt " till.
Kanske att jag tvingar mig fram att få ett till UL senare..
BF flyttades från den 25.01 till den 29.01 och barnet är runt 14cm och vad dom kan se så såg allt bra ut :)
Jag kan säga att nervositeten släpte när man fick se att det fanns ett hjärta där inne i magen jag har ju gått i 14Veckor och tänkt att det inte är något ( dom veckorna jag har vetat om paltens existens )

På MVC så räknar dom 17+3 nu så 18Veckan så får ställa om mig att det byts på Söndagar i stället och blev samma vecka igen.
Jag har många bilder på palten från resan men har inte tid att lägga in dom nu.
Håll till godo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0