Sun


Åh vad jag vill steka mig i solen nu nu nu, fint med färg och lite solljus, för här i Norr blir det inte mycket sol något mera :/ Som sagt dags att lagra shortsen och kjolarna och på med stickade kläder. Kommer väl vara lika bra att kunna gömma undan kroppen om det blir över mycket fett man får hope not !
Nu kanske jag ska se klart filmen jobb i morgon kl åtta och måste då stiga upp just efter sex tiden.
Egentligen skulle jag kanske sova men har som ingen ro är all by my self, Micke är i Piteå och Silver är hos Mamma min. Fast själv och själv jag har ju trots allt barnet i magen här också fast den / det har då inte visat något liv än så länge ;)

Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0