Och min alla hjärtansdag


Igår frågade alla om jag och Micke skulle göra någonting speciellt när det var alla hjärtans dag ?
Nej svarade jag. Och idag läser jag om alla som verkar lägga sådan stor vikt på denna dag i almanackan så jag måste berätta om min :

Så här började det.. & Slutade det..

Jag vaknad i vanlig ordning vid klockan 08.00, Jobbade till Klockan 17.15
Kom hem.. Lagade Middag bad om hjälp med middagen. Micke ställde sig och värmde på middagen, Jag satt mig och åt medans Micke lagade klart middagen ( vi gjorde quesadillas ). Sedan kom Kenny och åt med oss.
Jag satt mig vid datorn, Micke och Kenny spelade tv-spel.
Kenny åkte hem, jag satt mig och såg på Life as we know it medans Micke satt vid datorn.
Filmen blev klar observera att M aldrig såg på film med mig, Micke gick och duschade jag gick ut med Silver och sedan la jag mig !

Romantik på högnivå !! ;)
Och jag kan till lägga att det inte ens blev något ligga igår ;) HIHI

Men vi är kära alla andra dagar i veckan ♥


Kommentarer
Postat av: carro

ungefär som kim & jag. han spelade tv-spel med min lillebror & jag satt vid datorn, haha. men t.o.m. jag LÅG!

2011-02-15 @ 21:47:37
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0