Tisdag - Ledig

Hej alla kära vänner ♥ Här sitter jag och är ledig en dag till, inte nog med hel ledig helg + ledig tisdag på det :) Mycket skönt att vara ledig i alla fall. Sen blir det jobb i 6dagar innan nästa lediga dag..
Idag har jag inte speciellt mycket planerat, gå på stan och köpa lite nytt samt åka ut till Nyborg och hälsa på pappa och syrran. Sedan blir det väl en film eller tre som vanligt ;)

Jag är i akut behov av att färga håret, men tror jag ska vänta tills nästa månad innan jag färgar det igen ! Är lite kluven om det skall vara rött eller brun. Förslag någon ??

Jag längtar som tusan tills min telefon kommer samt mitt paket med ringar ! Hoppas att allt kommer i morgon :)

Nu ska jag ta ett varv i duschen och sedan sminka mig lite ser för jävlig ut, då vet ni det !


Jag Carre & Carro i Lördags ♥


Jag redo med understället - 28 grader !

Min älskling och syster ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0