Titta vad jag har fått

En alldeles egen grön New beetle.
Som jag har önskat denna bil i 5 år har jag viljat ha denna, Det har varit min och min mors dröm bil.
Och idag har jag fått en.

Mamma ringde till mig det lät så här :
- Det är förjävligt
- Förlåt jag vet, ni ska få ta hand om Silver ni kan ta han idag, trodde Kurt hämtade han ?
- Okey ? Nej det är inte det....
- Jaha okey du är avundsjuk FÖR att jag har fått en Beetle..
- Ja men menar du det min dotter här har vi viljat ha en också får du en. !
- Jag vet jag är bäst :)

Ja ni kan ju gissa vem som var vem ??

Nej men så är det jag har fått en av min Kille, helt jävla otroligt. Du är bäst. Nog för att du var det innan också :)

Men fatta en grön New beetle åh jag vill bara skrika jag är så glad :):)


MIN ♥

Kommentarer
Postat av: carro

den hade helt sjukt snygg färg!!!

2011-02-18 @ 20:29:21
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0