Musik & Jobb

Just nu sitter jag på jobbet och lyssnar på NRJ finns massor med låtar som jag avskyr som spelas just nu.
Fattar inte att vissa låtar kan bli poppis ?! Nja tur att man inte är producent.
Ska i alla fall jobba till klockan 16.45 och sedan åker vi till Nyborg för middag. Får se hur länge kvällen varar har ingen som är med Silver så måste hem och rasta han.

Jag har även planer på att träna mig lite på guitar hero eftersom att Micke köpte oss ett PS3 igår. Så måste bli bäst på detta spel nu så jag kan vinna över alla ;)

Jag är riktigt sugen på att ta mig en liten grogg i kväll, men ska nog faktiskt hålla mig.
Kan blogga lite senare ska fortsätta nöta nrj och hoppas på att det blir någon bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0