Torsdag



Gud vilken förmiddag jag har haft, jag fick någon inre stress som gjorde att jag mådde piss och bara gick igenom halva livet i huvudet. Usch inte alls kul.
Men nu är allt topp igen, jag har inga som helst måsten förutom att gå ut med Silver om si så där 10 minuter.
Jag är i akut behov av en klipptid jag måste ringa och boka en för nästa vecka, tror dock inte jag kan ringa vid halv nio tiden på och torsdag och förvänta mig något svar. Jag får helt enkelt ta det i morgon.
För gissa vad ? Jag har inte klippt hela mitt hår sedan i Juli månad 2010, Sanna klippte mitt hår när jag hade i löshåret bara för att det skulle få lite bättre passform. Förstår ni varför jag är i akut behov ??

För trettio minuter sedan skickade jag in mina skisser på nästa tatueringar och jag kan säga att jag känner mig så så så nöjd, Får se om det finns tid och lust att göra dom :)

Nu ska jag fortsätta längta efter mitt H&M paket detta blir uppdelat i två som vanligt och kommer om 1-4 veckor del ett kommer nästa vecka och del  två om fyra veckor.

Förövrigt är jag i behov av solfärg aswell men tänkte ta lite fejk brun utan sol och smörja si så där tio varv idag så jag kanske ser lite lite fräschare ut ;)

Puss och goo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0