Barnmorske besök & v 32

Idag var det besök till bm igen, besöket tog tio minuter så har inte så mycket nytt att meddela därifrån.
Mitt blodsocker på förra besöket var lite högt fast enligt normerna så det kan ha berott på att jag just hade ätit ? Ja inte kommer jag ihåg vad jag åt för två veckor sedan, så vid nästa besök får vi väl se om det är ännu lite högt eller om det ser ut som vanligt :)
Barnets hjärtljud var 143 slag / min och livmodern är 30cm.

Allting känns ännu bra med mig dock märker man att kroppen är inte vad den brukar vara, fast så länge är det inte kvar.
Tröttheten är ett faktum och att det är mörkt nästan hela dygnet gör det inte mycket bättre.
Jag har ännu inte fått någon speciell cravings vilket är tråkigt jag hade viljat ha ett sug efter en sak hela tiden, haha hade i alla fall varit roligt att känna hur det känns när huvudet säger att man endast vill ha en sak :)
Barnet sparkar och slå på hela tiden och håller sig ännu till högra sidan av kroppen.

Det är nu 62 dagar kvar till bf
Jag är gravid i vecka 32 ( 31+1 )
Magen är 104 cm runt om




Vecka 31 bilder :) Nog är palten rätt så stor nu ♥

I alla fall mot för detta.. hihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0