Julpynt

Snart är det Jul nu till helgen är det första advent och jag har tänkt hinna julpynta tills dess.
Jag funderar på om vi skall julpynta när vi har syrran i helgen eller om jag tar och gör det i morgon.
Men jag vill ha massa nya stjärnor och lyktor, Carre hade ett par superfina från Rusta som jag måste köpa, fast det får vänta tills på Tisdag den 29 för då ska jag med mamma till Happis för julhandling klippning och en lång ikea sväng :)

Men gud vad jag har varit julig i år egentligen, glögg, lussekatter, pepparkakor och nu julpynt. Haha det måste nog bero på graviditeten och alla hormoner jag har i kroppen :D




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Snyggt med vit gran! :) Var ska du klippa dig?

2011-11-21 @ 14:24:16
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0