Nu är det jul igen..

Igår var det julpyntning på schemat, efter att jag hade pyntat halva arbetsdagen på jobbet på lördagen så orkade jag inte ta itur med vårat hem också.
Men igår var energin full så vi pyntade, dock saknas det vissa saker som jag tänkte införskaffa här den närmsta tiden. Förra året köpte vi ingenting nytt ( förutom granen ) eftersom att vi ändå skulle vara utomlands i flera veckor, så i år tänker jag köpa massvis med nya jul saker.. Fast vi ska flytta till hus där kanske inte allting passar in..

Jag kan säga att det märks på min hormon nivå att jag är gravid för så mycket julpynt som jag har på hjärnan är helt galet. Tur i alla fall att jag tycker att det är mysigt :)

Så här ser i alla fall laggen ut nu




Vardagsrummet, här behöver jag ett par julgardiner & i år ska vi ha ledljus i granen.. Men varför kan man ej fånga myskänslan på foto ?


Hallen är helt opyntad. Så får se vad jag hittar till bänken.


Sovrummet, panelgardiner känns lite tråk men jag äger endast 2par med julgardiner och båda är så klart panelisar :)


I köket skall jag köpa till två stora vita ljusstakar så just nu är det endast halv pyntat.

Extrarummet har jag inte alls pyntat i så lägger ut bilder på det rummet sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0