Skor Linne Leggings

Till mig blev det inte så mycket nytt men jag gjorde i alla fall ett fynd på Dinsko.
I flera veckor har jag viljat ha detta sko par men jag har inte viljat köpa dom för 600kr men nu var dom på rea plus halva rea priset så det blev billigt:)
Sedan var jag tvungen köpa ett par till svarta leggings jag använder mina i ett och dom går sönder efter bara några månader så nu kanske jag klarar mig till sommaren innan jag behöver ett nytt par.


Trasiga H&M leggings som jag har fått kasta.

Leggings 80kr och Linne 199kr från H&M

Stövlar med foder 200kr från Dinsko.

Kommentarer
Postat av: victoria

Kostade skorna bara 200?! :)

2011-11-14 @ 14:25:53
Postat av: Anne-Lie

Ja det stämmer, dom fanns att beställa på dinsko.se igår. Tror att det var sista dagen igår för att få halva rea priset..

Men alltid värt att kolla :)

2011-11-14 @ 16:31:34
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0