Vecka 26 & 27

Gravid vecka 28 nu kort kort tid kvar, jul och sen är det barnfödning på g. -Ja ungefär
Förhoppningsvis hinner vi flytta innan förlossningen så jag hinner inreda barnrummet innan lillen kommer.
Nu har man verkligen börjat känna i kroppen att vi är två som lever på mig, energin har börjat bli sämre samt tar min rygg död på mig klarar inte av att sitta på jobbet utan att få hugg och smärta i ryggen. Men jag härdar ut.
Annars så har jag gått upp till tungviktare jag leder över Micke vilket jag har hoppats hela tiden på att jag ska göra, sedan är smidigheten någonting man får ta och arbeta på efter förlossningen;)

Min navel har i förra veckan växt ut, vilket jag har förutsett från vecka 1 att den kommer att göra så nu har jag en snygg navel likt navelbråck, kommer se värre ut om några veckor men förhoppningsvis går det till sig.
Barnet kickar på som vanligt och är inte lugn många sekunder per dag, på kvällarna när man ska sova så är det någon som älskar att träna boxning och nu i veckan har piano på revbenen börjat infinna sig ;) MUCHO nice !

Jag är lite halvkass på att skriva vad som händer ska bli bättre på det ;)
Om två veckor är det iallafall besök hos bm igen, nu lite bilder.


Tur att man ännu har magmuskler ;) v26

V26

Uthoppad navel v27 Ölmagen haha

V27 ♥

Ryggläge on, lite kul det ser ut när barnet ligger åt höger ( på bild vänster ) hela kroppen ser sned ut eftersom att man blir mycket större på höger sidan. Men vad tycker ni om mina kukmuskler, nästa som dessa länk länk . Haha
Iaf så ligger palten alltid på höger sida eller just under naveln har aldrig varit med om att h*n har legat på andra sidan i magen. Snart kanske :)

Natti♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0