Äntligen

Igår var det en Iphone jag skulle ha, och i morse innan jag kilade till jobbet ( ja alltså självklart åkte jag bil ) så sa jag åt Micke att jag måste nog ändå pilla lite på Josses samsung när jag kommer på jobbet och ser om jag är säker på mitt val.
Så gissa om jag ändrade mig, Jepp nu blir det en samsung dom hade även massa fina skal så då har jag inga problem med att köpa den, Den är ju ändå den bästa telefonen så prylkåt ( som jag inte är ) så vill jag ha den !
Så i veckan får jag min nya fina Samsung måste beställa skal i kväll så att jag har några fina skal att välja på :)
Hihi


Denna är snart min


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart får du alla pengar och shoppa för hela tiden?

2011-09-05 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0