Jacka


En liknande jacka vill jag ha som på bilden ovan, perfekt till hösten och bra när man har långa koftor.
Sedan måste jag komma på någon bra lösning till vintern för jag lär inte få igen jackorna jag har nu. Men sedan känns det onödigt att köpa en ny jacka i stor stor storlek, så jag funderar på om jag ska köpa en svart fjällräven jacka som håller hela halva mig varm, för tyvärr så är det bara en medeltemperatur på -20-30 grader i vårat vackra Kalix under vinter halvåret. Plus att min karl lovade mig denna jacka för ca 2 år sedan och ännu hänger den inte i min garderob, kanske jag måste genomgå en kompromiss ;)


Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Jag sa under hela graviditeten att jag skulle köpa en ny jacka men av okänd anledning så blev det aldrig av. Jag vågar nästan lova att du klarar dig med jackan du har. Jag fick barn i april så jag gick hela vintern med öppen jacka och höll på att frysa ihjäl.



Fast iofs, du kanske är ute mer än vad jag var så då kanske du behöver en jacka. Jag var nästan bara ute när jag gick till/från jobbet. :)

2011-09-15 @ 09:27:00
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0