Slutspurten

Ni vet dom magiska orden tack för idag slut för idag. Samt godnatt sov hur länge du vill i morgon bitti och en mys puss !
Ja dom får inte jag vara med om i natt ialla fall.
Nu är det trettio minuter kvar av mitt monster pass som bara var på 15timmar ej 14. Och sedan vila och efter det ett 12timmars pass. Härligt man känner att man lever i alla fall, Men mindre kul att min lediga dag är på lördag alla andra dagar är jag på jobbet. Vill ni mig något så hittar ni mig här.
På onsdag borde min nya telefon komma så då måste jag hinna pilla på den i ca 5timmar så jag kan den innan och utan, det är jobbigt när man byter telefon och inte har en aning om hur man ringer ett samtal eller öppnar ett sms så skippa porrmessen tack ;)

Förövrigt nöter jag musik så att hjärnan får hålla igång lite till
Kvällens mest spelade är utan tvekan denna, så fin♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0