Veckan som gick

Ojoj jag har inte varit bra på att uppdatera via datorn utan endast via mms. Ja visst är det kul att uppdatera i farten men det blir lite mer seriöst via datorn :)
I veckan har vi i alla fall hunnit med en massa roliga saker :)
Micke har jobbat i Kalix så han har varit hemma i två veckor nu och han ska även vara hemma nästa veckan :):) Jippi så skönt att ha han hemma så man får hjälp med lill gumman.

Ialla fall så har vi nu avslutat våran Baby-massage och jag kan säga till alla blivande föräldrar och ja alla föräldrar denna är verkligen super duper bra så har ni möjlighet så gå på den kursen, Bella gillade massagen i massor och det är verkligen en bra sak som man kan göra för att komma sitt barn närmare och mysa på tillsammans ♥ För er som bor i kalix kostar det 100kr då ingår det avslutningsfika, häfte med alla massage typer, olja. Så det är super billigt !
Jag tycker det är lite tråkigt att denna är slut eftersom att jag såg fram emot att träffa alla mammorna med sina barn varje vecka och samt att få ge Bella massage i grupp, hon får även massage när vi är hemma några gånger i veckan :)

I torsdags så var jag och Bella på baby bus hemma hos Empi i Nyborg, även Frida kom dit med sin Milo, dock är ju Hugo och Milo lite större en Bella så vi kan väl säga att det var dom som busade och ja Bella sov praktiskt taget igenom dom timmarna vi var där :) Haha Super kul var det att träffas och det tycker jag vi ska göra igen- snart ! :)

Annars så har vi varit till Luleå i dag och införskaffat brandsläckare och fler brandvarnare och även en brandfilt, ja säg inte att vi är lite knasiga det är ju faktiskt bra att ha i fall att någonting skulle hända. Och vet ni en varnare räcker inte tänk om det tex börjar brinna i sovrummet när du sover då kvävs du kanske av röken och brinner inne, för varnaren som vi har i hallen hinner ju inte få röken i sig innan det är försent.. Detta var ingenting som jag och Micke visste förens han var på utbildning i förra veckan :) Så nu har vi i alla fall fyra varnare i huset så det känns säkert :)

Jag har fått något iller och vill bli blondhårig igen, dock ska jag vänta ett tag eftersom att jag tappar så förbannat mycket hår nu för tiden ( beror på hormonerna och amningen m.m ) så jag får se om jag våger kasta i starka medel och kanske tappa mycket mycket mer hår, seriöst jag tappar lika mycket hår per dag som jag brukar göra i månaden.. Jag kommer bli flintis :/

Ja nu ska jag kika på vad vi har fotat för bilder denna vecka och lägga ut dom :)
PUSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0