Barnvakt

- Min dotter och lilla syster är faktiskt riktigt lika. Snacka om att pappa min har starka gener ;) hehe
 
Igår hade vi moster Meya på besök, pappa var på mission så jag agerade barnvakt ( mamma ) åt två barn en 4,7åring och min 6månaders, Inga problem alls Bella sov mest hela tiden ( pappa tajmade in det bra med Bellas sov stund ) och Meya roade sig själv så jag satt i soffan och drack kaffe och jag hann även vika in tvätten ;) Alltså det var inte så ansträngande..
 
Efter barnvakten så väntade jag på Mamma och Kurt som skulle underhålla B medans jag stog ute i jordgubbslandet i ca en timme föra att sedan ge bort dom 3 liter jordgubbarna som jag plockade in, haha vi har så mycket i frysen och jag var för lat för att orka rensa dom så mamma och min mormor och morfar som även passade på att komma på besök fick ta alla gubbarna :)
 
Så igår träffade vi nästan hela min släkt, Syrran Brorsan Mamma Pappa Kurt och Mormor och Morfar. Alltid lika trevligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0