Dom senaste dagarna

I måndags for jag och Bella och hälade på hos min bror efter några timmar där med städning, pizza middag med Sofia, surr så gick vi hem med vagnen för att mysa med Silver titta på DH säsong 7och lägga oss tidigt.
 
Igår var jag och Bella på bus hemma hos Emmelie och Hugo, shit alltså vilken skillnad det är på ett barn som kryper och går mot för Bella. Hugo är snabb som tusan mot för Bella som bara chillar på golvet, ärligt hade jag glömt hur snabba dom blir när dom kryper så vi har verkligen någonting att se fram emot ;)
Hugo är så super duper söt så man skulle kunna äta upp honom och det är alltid kul att träffa dom fast Bella och Hugo inte riktigt har kommit på hur man leker med varandra ( läs Bella har inte riktigt börjat leka ännu ) hihi
 
Efter dejten hos Emmelie så körde vi vidare för att äta middag hos Pappa där stannade vi i tre timmar innan det var dags att åka hem och göra oss redo för natten :)
Idag har vi inte gjort något speciellt mamma har varit förbi på kaffe och surr och jag har ( medan Bella har sovit ) gått igenom all bilder sedan Bella föddes och kopierat dom som jag ska skicka in på framkallning det blev 673bilder som skall framkallas och stoppas i foto album. Sen när jag tar mig tid ska jag gå igenom alla bilder från vårat " unga " liv ja innan Bella kom och även framkalla dom bästa där ifrån för det är mycket roliga att visa bilder i album en på datorn ju.. BTW gissa hur många bilder jag har på datorn som är mina bilder jo 35 906 bilder  plus några hundra till på Mickes användare - bra jobbat ! ;)
Nej nu ska snuttan sova så hon får träffa pappa först i morgon eftersom att Micke kommer hem om ca 40min och då sover hon redan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0