I Teutonian

Idag fick Bella sitta för första gången i spiriten hon är lite kort för att benen ska kunna hänga ned men det syns inte eftersom att jag hade hon i mjukliften.
Sötnos ! Jag har kvar skenan som håller övre delen stabil i mjukliften samt har jag inte vickat ned fotstödet på vagnen därför ser åkpåsen så kompakt ut.
 
Dock måste jag införskaffa en åkpåse nu till vintern mjukliften går att göra om till en åkpåse vilket jag har gjort men den är ju inte nog varm och kommer nog högt upp så jag funderar på att köpa en voksi eller någon annan varm åkpåse som vi kan använda i vinter.
Eftersom att Bella lär sitta största delen nu förutom när hon sover i vagnen så behöver vi en varm åkpåse.
I vintras använde jag skinn och mjukliften samt fotsacken och ett täcke ( då var det minus 25 ) så nu i vinter tänkte jag klara mig med antingen åkpåsen och fotsacken alt när det är riktigt kallt skinnet också. Så därför behöver vi en riktigt varm åkpåse och jag har bara hört bra saker om voksin så det blir nog den.
 
Sen måste hon ha bältet i vagnen nu hon har börjat bli så pass stark att snart reser hon sig i vagnen så bältet på under promenaderna, ja ska hon sova är ju bältet lite over kill då tar man ju på det när hon vaknar  i stället.
Jag förstår inte dom som har sitt barn sittande i vagnen utan bälte, ja om dom är små de vill säga under ett år och lätt kan ramla ur vagnen, fy vad hemskt om det skulle hända. peppar peppar.
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Voksi åkpåsen har funnits i säkert 6-7 år och den är super, ett riktigt kap, dock väldigt dyr. Men det är den värd, om man dessutom ska ha fler barn sen så är det ju inte fel att satsa på en rejäl påse, + att den tappar inte sitt värde. Mina brors söner har haft en voksipåse och när dom tänkte sälja den fick dom ett bud på vad den kostade irl, och då hade dom haft sin påse till två barn.



2012-08-28 @ 07:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0