Måndag

Just nu ligger gumman och sover och jag ska ta mig tid och tvätta av Teutonian och även smörja in den ( den gnisslar efter all vatten körning ) Sedan behöver jag diska bort dagens disk också.
Men får se hon borde bara sova typ tjugo-trettio minuter till så det blir lite stress.
 
Annars har vi idag sovit länge ( ovanligt ) jag har tittat på DH är i slutet av säsong 5 nu och sen har jag plockat in jordgubbarna från landet samt märkt ut dom plantorna som är lite sämre så när vi till hösten skall göra om gården så ryker dom plantorna alt att vi stoppar dom i det nya landet i en klunga.. Ja vi ser ju.
 
Micke är i Kiruna som vanligt och kommer hem på onsdag kväll, så nu när han är borta ska jag försöka fylla dagarna med massa roliga saker.
I morgon ska jag och Elin umgås hon och jag tänkte åka runt lite på stan samt har hon lovat att färga mitt hår.
På onsdag blir det mamma träff på lyktan och sedan ska jag och B på läkar kontrollen och bvc besök.
 
I morgon ska jag skriva upp hur mycket jag ammar så jag har en sista lista på detta, alltid kul att se hur det förändras :)
 
Go gumman är lite mer ledsen nu när hennes tand är på utgång hon är svårare att söva och kvider på nätterna i sina drömmar men ingen feber eller så så vi har inte gett någon panodil, hon vill inte leka lika mycket själv så hon får vara mer med mig :) MYS !
Jag kan säga att den lilla tanden som har kommit ut är nog vass för att det ska sticka i mitt bröst hela tiden då jag ammar, förhoppningvis är B snäll med mig så jag inte behöver få så ont ! :)
 
Nej men nu ska jag gå och hämta B hon vaknade visst efter bara 20 min ;)
Puss !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0