Onsdag, Torsdag & Fredag

I onsdags var jag och Bella på mamma träff på kaffe karlsson i gallerian, riktigt trevligt var det och vi var ett stort gäng med mammor som träffades och surrade.
Jag och B stannade i tre timmar för att sedan springa hem med vagnen göra ett snabbt stopp för blöjbyte och fordons byte för att sedan gasa till bvc för kontroll.
Efter tiden på bvc så åkte vi ut till Nyborg för att äta middag med Maria och Emma.
Micke kom hem vid nio tiden lagomt för att duscha med Bella ( jag hade låtit hon kladda med gröten så hon var lagomt go ) hehe sen blev det en tidig kväll.
 
 
På torsdag åkte jag och Maria med barnen till luleå för att köpa en vinter overall åt B ( på extra pris ) och sedan för att köpa en stekplatta åt oss. Vi var hemma vid fyra tiden igen och sen på kvällen såg vi några bra filmer och somnade tidigt ( som vanligt då ).
 
Igår var vi på kräftskiva i nyborg, man luktar som ett as men riktigt gott är det :)
Efter middagen så bjöd jag och Micke på efterrätt ( glass med hallon ) super avancerad sak.. Sen satt vi och jyrade tills Bella skulle hem och sova vid halv tio tiden, så hem och städa till lite i huset och sedan blev det läggdags i vanlig ordning.
 
Idag har vi bokat platserna till Thailands planet och sen har vi inte hunnit med så mycket mer, senare ska vi till Risön och äta middag och bada bastu och B ska få ta sin premiär i bastun vi får se om hon gillar det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0