Julbord

 
Igår var vi i Luleå hela dagen och julshoppade samt Thailands shoppade !
När vi kom hem var det bara att stressa på med sminket kläderna och sedan bege oss till Hotell Valhall där vi åt julbord med Mickes jobb !
God mat nja eftersom att jag inte är så stort fan av julmat så kan jag inte påstå det, jag åt två skinkskivor lite lönnebergakorv någon lammtjofräs och efterrätt ! Nästa gång jag går på julbordet så ska jag bara ta en skål med tomtegröt !! :)
 
Hela kvällen satt vi och jyrade, Jag Micke Jocke och Madde himla trevlig hade vi och avslutade kvällen vid elva tiden. Då gick vi en snabbis förbi Danne och sen knatade vi hemåt för att låta mamma åka hem och sova :)
 
Hehe vi / jag fick i mig två cider och en grogg på tada 3h fan vad vek man är så typ blev full på det ! Haha Micke och co tyckte det var kul dom drack en grogg på ja snabbt och jag satt en timme ;) hihi !
Lätt påverkad !
 
Nå väl hade i alla fall riktigt trevlig :)
Himla mycket party nu på senaste tid ! haha tur det inte blir något mer förens min och Elins vinkväll på annandag jul :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0