Julen är här på Kärleksstigen :)

Så nu har vi pyntat klart för i år vi tänkte ha någon utebelysning men har inte kollat efter någon så får helt enkelt köpa en tills nästa jul.
Sedan skulle vi behöva ett gäng med tomtar men ja det kan man köpa sen någon gång : )
Min mamma har gett Bella en glaslampa med tomtar på som min mormors bror har gjort sam en ljusstake till köksfönstret Mamma har en likadan och mormor och moster också som dom har haft i herrans många år typ tjugo och jag ville ha mammas men hon gav den inte åt mig så då fick jag en egen ; )
Nå men dom är i alla fall super fina :)
Sedan ska jag fixa ett till ljus till staken eftersom att mamma klantade sig och hävde sönder det men dom får visst inte säljas i sverige något mer så får åka till finland och köpa ett eller rättare sagt mamma får göra det :) Sedan har Bella också fått en tomte av gammel mormor :) Tack så mycket !
 
Förresten kastade jag upp gardinerna i sovrummet och i extrarummet så mamma lär bli tokig för ja man ska visst stryka gardiner ! hehe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0