2011 års lista


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid, annars tror jag ej att jag har provat på någonting nytt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej jag har inga nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja Mickes syster.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Turkiet och Finland

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer sex ? ;)  och massvis med sol.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
22.05-2011 då jag fick reda på att jag var gravid.



8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag kunde sluta snusa, ska så klart börja igen men har snart hållt mig ett helt år :)

9. Största misstaget?
Inget.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Legat på sjukhus för att dom trodde att jag hade fått en stroke, vilket inte var fallet dock kom dom aldrig på vad " felet " var.

11. Bästa köpet?
Canon g12, alla mina skor.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder & Skor lätt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja alla småsaker som min karl gör för mig :)
Att vi ska bli föräldrar, alla mysiga kväller med nära och kära♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Grenade- Bruno mars

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hormon monster- Nog har jag varit glader men har även varit rätt så sur av och till :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Varit utomhus :)

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gnällt

18. Hur tillbringade du julen?
Först hos mamma sedan hos pappa och sedan hos Mickes syster.

19. Blev du kär i år?
Nej

20. Hur många one night stands?
Gissa ?

21. Favoritprogram på TV?
Tittar nästan aldrig på tv utan laddar alltid ned serierna i stället.

23. Bästa boken du läste i år?
Jag har bara läst en bok i år så det får vara den, dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringers



24. Största musikaliska upptäckten?
Jag suger ännu på guitarr hero nästa år kanske?

25. Något du önskade dig och fick?
En Canon g12 och en new beetle i grönt, gissa av vem ?



26. Något du önskade dig men inte fick?
Inte vad jag vet.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hade inflyttningsfest och firade den med tjejerna samt gick ut på hotellet.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Flera utlandsresor och obegränsat med tillgångar.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Till stor del leggings, fy fan efter att jag har fött kommer jag uppskatta jeans hundra gånger mer.

31. Vad fick dig att må bra?
Micke och mina vänner ♥

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert pattinson

33. Vem saknade du?
Ingen :)

34. De bästa nya människorna du träffade?
Det är väl alla nya människor på jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0