Fredag

Tjoho idag är det fredag och i kväll ska vi på middag och sedan på bio. MYS!
Kanske även föda ett litet barn ? Ja det hade varit någonting :)
Veckan har gått i seghetens tecken det är så jobbigt när man inte har speciellt mycket att göra och då i stället går och väntar på bebisen. Endast 9 dagar kvar till bf :)

Igår städade jag här hemma samt bakade några plåtar med saffransbullar, idag ska vi ned på team sportia och kolla på några täckisar samt gå förbi på apoteket. Mina reebok skor är slut i storlek på internet så jag måste vänta innan jag beställer dom :/

Nu ska jag doppa ansiktet i sminket så man ser ut som en människa igen, ja en höggravid människa i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vilket datum var det du skulle ha? :) 26? eller minns jag helt fel ;o vill se din mage!

2012-01-20 @ 13:17:26
URL: http://beatriiicej.blogg.se/
Postat av: Anne-Lie

Den 29onde :)

Har fotat idag men hinner nog inte lägga in dom förens i morgon :)

2012-01-20 @ 16:08:23
URL: http://anneliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0