Inredning

Åh jag kommer gå vilse i inredningsdjungeln nu när vi ska flytta.
Ett helt hus som skall total renoveras under dom närmsta åren, åh vad kul men dyrt.
Jag vill så klart köpa allt nytt, fast självklart kommer vi ha kvar endel saker som vi redan har men ska bli kul att få köpa nytt också.

Jag vet inte riktigt vilket rum vi ska börja med, just nu lutar det åt sovrummet, sen har vi redan tapeterna till extra rummet färdigt, sen blir det barnrummet åh detta rum kommer nog vara roligast att fixa till.
Kök och vardagsrum skall vi ta tag i sist eftersom att vi ska slå ut en vägg m.m :)

Nu ska jag kika efter lite gardiner och kanske göra en beställning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0