Välkommen kära anorexia

Haha, snart så kan jag bli fit igen : ) åh det ska bli skönt att kunna träna och promma utan att känna sig som en 80årig gubbe med hjärtproblem. Men skulle inte vilja byta bort graviditeten heller utan just nu är det faktist kul och underbart? att vara gravid. Ja shit vad saker förändras tidigare mådde jag svin dåligt av att gå upp i vikt och bli större, och nu vet jag att det är ju endast för en tid sedan så kommer jag gå ned igen :)
Fast inte är det alltid så kul att inte kunna ha sina kläder och väga svin mycket men jag är ju faktiskt inte tjock utan endast havande♥ ;) hihi


Jag för ett år sedan

Jag för 6månader sedan gravid i vecka 17

Jag idag gravid i vecka 38

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte har du ju anorexia? Jag menar bara med tanke på din kropp innan graviditeten var du ju "normal" i kroppsstorlek. Hyffsat breda höfter och bred benstomme.

Men du kommer säkert tillbaka till den fort efter graviditeten :)

2012-02-08 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0