Helg

I helgen har vi hunnit med massor av saker :)
 
På fredagen var vi till Mickes mamma och ät Kina mat till lunch och tittade på hur hennes renovering hade gått, senare på kvällen lyckades jag bli matförgiftad.. Så fick må bra på toan hela kvällen och natten ;D haha !
 
På lördagen var det planerat bebis bus hemma hos Emmelie i Nyborg men eftersom att jag hade mått så dåligt på natten så fick jag ställa in :/
 
Så senare på dagen åkte Micke och hjälpa hans mamma med renoveringen och sen på kvällen blev det hemma gjord Kina mat i Risön.
Mindy lagade kyckling i gröncurry gryta ( jag åt den ej då den var så stark ) och jag och Micke gjorde vårrullar :) Super gott och trevligt !
Sedan tog mamma hand om Bella så jag och Micke fick lite " egen " tid och bastade fy sjutton vad skönt det var att basta jag har alltid hatat det eftersom att man blir så varm och svettig men nu tyckte jag att det var underbart ! Så nu är det dags att fixa sig en bastu :)
Sen rullade vi hemåt vid halv tio tiden och Bella behagade inte att somna förens halv ett och skrika i ett tills dess ( jävla spruta )
 
Idag har vi rensat ogärs i jordgubbslandet Bella låg och chillade i vagnen medans mamma och pappa arbetade :) Sen har vi haft Mats på middag och nu på kvällen var vi förbi Maria och Johan i Nyborg.
Nu vankas det kvälls mys eftersom att Micke åker upp till Kiruna i natt och kommer hem på Onsdag kväll.
 
Puss o goo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0