Leka och Lära

Våran lill tjej börjar bli en stor tjej nu och därför har jag kommit fram till att det är verkligen dags att beställa hem massvis med nya leksaker.
 
Jag tycker om leksaker som är aktiva eller ja aktivitetsleksaker som det heter samt leksaker som lär barnen någonting, jag vill att det ska vara massvis med färger och olika material samt vill jag gärna att leksakerna ska fylla flera funktioner i ett.
 
Så just nu sitter jag och går igenom lek mer och jollyroom och hittils har jag hittat helt rätt dock hittar jag ingen trä skallra detta är någonting som jag verkligen vill ha till Bella så jag får fortsätta att googla och leta : )
 
Jag gillar Fisher-price, Lamaze, Bellino och Rätt starts grejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0