Onsdag

Vanligtvis brukar jag säga åt Bella vid denna tid att snart kommer pappa hem men nu får jag vänta 24h till innan han är hemma :)
Idag har vi bara tagit det lungt, jag har busat på med snuttan, kört en tvätt och kikat på lite serier samt skrivit en todo lista som vi tar itur med när pappa Micke kommer hem typ rengöra toan grundligt stor städa måla m.m
Sånt som man kan göra då man är två så det går fort och ja så ena kan vara med Bella :)
 
Annars så måste jag skicka efter min vinter beställning från H&M totalt hamnade jag på 32 varor men jag bantade ned det till 21st :)
 
Imorgon ska jag och Bella jyra med tant Elin och sen så ska vi ladda upp tills Micke kommer hem.
I helgen får vi se vad som händer förhoppningsvis blir det soligt, jag har inte alls kollat vädret så jag har ingen aning om hur det ser ut.
 
Nej nu ska jag kika efter några roliga barnsaker åt Bella.
Puss !
Nu har kommunen klippt gräset på andra sidan e4an så våran utsikt blir toppen !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0